پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان همدان به جودوکار ملی‌پوش شهرستان بهار

مدیرکل بهزیستی استان همدان در پیامی، کسب مقام سوم رقابت‌های کشوری جودوی نابینایان و کم‌بینایان و دعوت ابوالفضل وجدی‌کیا، ورزشکار تحت پوشش بهزیستی شهرستان بهار، به اردوی تیم ملی و رقابت‌های پاراآسیایی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان همدان، متن این پیام به شرح ذیل است؛

جناب آقای ابوالفضل وجدی‌کیا
ورزشکار توانمند و پرافتخار استان همدان

با سلام و تحیات؛

خبر مسرت‌بخش درخشش شما در رقابت‌های کشوری جودوی نابینایان و کم‌بینایان و کسب مقام ارزشمند سوم، که نویدبخشِ دعوت افتخارآمیز به اردوی تیم ملی و حضور در رقابت‌های پارا-آسیایی است، موجب مباهات و غرور جامعه بهزیستی استان همدان گردید.

این پیروزی، گواهی است بر این حقیقت که معلولیت نه تنها مانعی برای تعالی نیست، بلکه بستری برای تبلور اراده‌ای پولادین، تلاشی خستگی‌ناپذیر و روحیه‌ای سرشار از امید و خودباوری است. شما با کسب این موفقیت، بار دیگر ثابت کردید که با تکیه بر ایمان و پشتکار، می‌توان قله‌های بلند افتخار را فتح نمود و نام استان همدان و شهرستان بهار را در عرصه‌های ملی پرآوازه کرد.

اینجانب، ضمن تقدیر از تلاش‌های جنابعالی و مربیان و خانواده محترمتان، این موفقیت بزرگ را صمیمانه تبریک عرض نموده و ایمان دارم که حضور شما در رقابت‌های بین‌المللی، زمینه‌ساز درخشش بیش از پیش جوانان این مرز و بوم خواهد بود. استمرار موفقیت‌ها و سربلندی شما را در مسیر پیش رو و در بازی‌های پارا-آسیایی، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

امید است این موفقیت، الگویی الهام‌بخش برای سایر مددجویان عزیز سازمان بهزیستی باشد تا با تکیه بر توانمندی‌های درونی، مسیرهای پیشرفت را با گام‌هایی استوار بپیمایند.

فریدالدین حجت الاسلامی
مدیرکل بهزیستی استان همدان

 

کد خبر 189651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد